16.09.2024
Мұғалімдерге арналған ұсыныстар: қазіргі мұғалімнің имиджі
16.05.2024
"Балалар еңбегі - Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының талаптары мен шектеулері"
07.02.2024
Жадынама Эмоционалды қажудың профилактикасы және мұғалімдердің психикалық денсаулығын қолдау
05.02.2024
БУКЛЕТ_ "күйіп қалудың алдын алу"
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ЖЫНЫСТЫҚ ҚОЛ СҰҒЫЛМАУШЫЛЫҒЫ БОЙЫНША ЖАДЫНАМАЛАР МЕН ҰСЫНЫМДАР
балаларға, ата-аналарға, педагогтарға арналған
Педагогтерді жұмысқа орналастыру бойынша ақпарат
https://drive.google.com/drive/folders/1Cc6bQ7urMbUV577rXSgT56OMym1-jti4
ЖАНУ СИНДРОМЫНЫҢ АЛДЫН АЛУ БОЙЫНША ҰСЫНЫСТАР
ЖАДЫНАМА КҮЙІП ҚАЛУДЫҢ АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПСИХИКАЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫН ҚОЛДАУ
2019 жылы елімізде алғаш рет мұғалімдердің құқықтары мен мүдделерін қорғауға бағытталған «Педагог мәртебесі туралы» заңы қабылданды.
Мұғалімдердің құқықтарын сақтауды қамтамасыз ету мақсатында Қостанай облысының білім басқармасы «Қостанай облысы педагогтерін қорғау» Telegram-чат жұмысын бастайды.
Білім басқармасының және бөлімдерінің мамандары әрбір өтініш бойынша фактілерді анықтап, жедел кері байланысқа шығады.
Барлық өтініштерге жауап беріліп, қажеттілігіне қарай тиісті шаралар қабылданады.
Мұғалімдер чатқа сілтеме арқылы қосыла алады
https://t.me/kostkorgau
2023ж. 06 қаңтар күні "Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін Lesson Study арқылы арттыру " тақырыбы бойынша педагогикалық кеңес өтті:
Пед кеңес мақсаты: оқу процесін жақсарту құралы ретінде, мұғалімдерді Lesson study әдісін қолдануға ынталандыру,
Қатысушылар: мектеп мұғалімдері
Сөз сөйлегендер: ҒӘЖ бойынша директордың орынбасары Цымбалюк Н.С. , АКТ бойынша директордың орынбасары Утина А. К., қазақ тілі мұғалімі Сергазина З. Д. өздерінің белсенді таныстырылмдарында әр түрлі бастау мүмкіндіктері бар балаларды оқытуға мүмкіндік беретін Lesson Study қолданудың педагогикалық стратегияларын нақты және практикалық түрде көрсетті.
Педагогикалық кеңес мүшелері Lesson study әдісін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті қасиеттерге ие екендігін өздеріне ерекше атап өтті
Бұл тәсілді оқу-тәрбие үрдісінде қолдану барысында нені көргісі келетінін және нені алғысы келетінін түсінді;
Осы әдісті қолдану кезіндегі кедергілерді жою үшін көрсетілген қадамдарды анықтады,
Олар Lesson study әдісін жүзеге асыратын топтарға қатысуға ниет білдірді.
Педагогикалық кеңестің барлық мүшелері үшін Lesson Study әдісін қолдану анық болды.